השכרת ציוד לאירועים

מה חשוב לדעת כאשר פונים לחברה להשכרת ציוד לאירועים?

השכרת ציוד לאירועים יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף מצד אחד (כן כן, שמעתם נכון, לחסוך כסף ומיד נסביר מדוע) ולהבטיח לעצמכם שקט נפשי יחד עם וידוא הצלחת האירוע שלכם. עם זאת, יש כמה דברים חשובים שכדאי לזכור לפני שאתם פונים לחברה להשכרת ציוד לאירועים.

לעיתים אנו מוצאים את עצמנו מחפשים פתרונות, כאשר הם נמצאים "מתחת לאף", מה הכוונה ….? 

כאשר אנו עורכים אירועים פרטיים מרובי משתתפים (לרוב מעל 15-20 איש), המשאבים שברשותנו לא תמיד מספקים מענה לצרכי האורחים (כמות הכסאות והשולחנות, כלי ההגשה והאוכל וכדו') ואז אנו מוצאים את עצמנו מלקטים מהשכנים או המשפחה פריטים שונים על מנת לשפר את הקיים. הפועל היוצא של זה הוא שיש תחושה של אי סדר (אין כסאות אחידים, סכו"ם לא אחיד, ערבוב של שולחנות מסוגים שונים וכו') והדבר פוגם בתחושת האחידות והסדר של האירוח.

מצד שני, לעיתים על מנת לתת מענה לפערים כאלה ואחרים טרם האירוע, ישנם מצבים שאנו מוצאים את עצמנו רוכשים דברים אשר ישמשו אותנו במקרה הטוב פעמים בודדות ובמקרה הפחות טוב פעם אחת ולא נדבר על הצורך לאחסן את הכל בסיום האירוע.

לכן תכנון האירוע (גם פרטי) צריך לבוא לידי ביטוי לפני שמחליטים מה עושים ואיך. חברה מקצועית להשכרת ציוד לאירועים סוגרת לכם את כל הפינות במספר היבטים: 

1. היא מספקת את כל הציוד הנדרש וברשותה גם מגוון של ציוד לבחירתכם בהתאמה לאירוע, לסוג האווירה הנדרש, לתקציב הנתון וכן הלאה. 

2. היא מביאה אותו לפני האירוע (ואף מתקינה לפי צורך) ולוקחת בסיומו, כך שאתם לא עוסקים ברכישה מיותרת של פריטים, סחיבת הציוד ו/או אחסונו.

מספר דגשים לפני שכירת ציוד לאירועים

ראשית, חשוב לוודא שאתם שוכרים ציוד איכותי המתאים לאירוע שלכם. ודאו שאתם מבינים את המפרט והיכולות של הציוד שאתם שוכרים, ושהוא כמובן עונה על הצרכים הספציפיים שלכם.

שנית, חשוב לקחת בחשבון את הלוגיסטיקה של השכרת הציוד. תצטרכו לתאם את אספקת ואיסוף הציוד, ולוודא שהוא מוגדר כראוי לאירוע שלכם. ודאו שיש לכם הבנה ברורה של תהליך ההשכרה, כולל כל העמלות או החיובים הקשורים להשכרה.

דבר נוסף, חשוב להבין את התנאים וההתניות של הסכם השכירות. ודאו שאתם מודעים להגבלות או מגבלות כלשהן על השימוש בציוד, ושברורה לכם האחריות שלכם כשוכרים.

לבסוף, חשוב לעבוד עם חברת השכרה בעלת מוניטין שיש לה רקורד מוכח של אספקת ציוד איכותי ושירות לקוחות מעולה. חפשו חברה שתענה על הצרכים שלכם ושכמובן תהיה מוכנה לעבוד איתכם בתנאים הנדרשים, כדי להבטיח שהאירוע שלכם יצליח.

איזה ציוד ניתן לשכור מחברה להשכרת ציוד לאירועים?

הציוד שתוכלו לשכור מחברה המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים יכול להשתנות בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם ולמלאי של החברה. עם זאת, ישנם סוגים נפוצים של ציוד שניתן לשכור בדרך כלל לאירועים הכוללים:

  • ריהוט לאירועים, כגון כיסאות, שולחנות ופינות ישיבה.
  • ציוד אוהלים, כגון אוהלים סגורים, הצללות, שמשיות ועוד.
  • פריטים דקורטיביים, כגון וילונות, מפות ומפיות.
  • ציוד הסעדה, כגון סכו"ם, פלטות הגשה, כלי אוכל ועוד.
  • ציוד שמע, כגון רמקולים, מיקרופונים, מיקסרים ומגברים.
  • ציוד חזותי, כגון מקרנים, מסכים וקירות וידאו.
  • ציוד תאורה, כגון תאורת במה, תאורה עלייה ותאורת רחבת ריקודים.
  • ציוד נייד של חשמל ובקרת אקלים, כגון גנרטורים ויחידות מיזוג אוויר.

יש לזכור שחברות ההשכרה עשויות להציע סוגים שונים של ציוד, והמלאי שלהן עשוי להשתנות בהתאם לזמינות. חשוב לדון בצרכים הספציפיים שלכם עם חברת ההשכרה כדי לקבוע איזה ציוד מתאים ביותר לאירוע שלכם.

לסיכום, לפני השכרת ציוד לאירועים, חשוב לוודא שאתם מבינים את המפרט והיכולות של הציוד, מתחשבים בלוגיסטיקה של ההשכרה, מבינים את תנאי הסכם ההשכרה ועובדים עם חברת השכרה מוכרת. על ידי שמירה על גורמים אלה בחשבון, אתם יכולים להבטיח שיהיו לכם הכלים הדרושים כדי להפוך את האירוע להצלחה.

____________

למידע נוסף אודות הפקת אירועים, עיצוב אירועים והשכרת ציוד לאירועים, הקליקו על הקישור!